.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای افتتاح دو پروژه؛
رئیس جمهور سه‌شنبه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز:محمود احمدی نژاد برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر شهرستان فریدونکنار و افتتاح مرکز تحقیقات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به این دو شهر سفر می‌کند.
رئیس جمهور سه‌شنبه به مازندران سفر می‌کند

شمال نیوز:رئیس جمهور  سه‌شنبه هفته جاری به مازندران سفر می کند.

به گزارش شمال نیوز محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر شهرستان فریدونکنار و افتتاح مرکز تحقیقات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به این دو شهر سفر می‌کند.

مسکن مهر فریدونکنار در قالب بخشي از 10 هزار و 714 واحد مسكوني مهر استان مازندران بوده که مورد بهره برداري قرار می گیرد.

خاطرنشان می سازد در شهریور ماه سالجاری نیز با حضور معاون اول رییس جمهور مسکن مهر 220 واحدی بابل مورد بهره برداری قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1391
واقعا عملکرد آقای اسد مانند آن نماینده ای که او را منصوب کرده است واقعا خوب می باشد شما وقتی از جاده فیروزکوه می آیید می بینید که راه چقدر با سرعت دارد پیش می رود.اونم نسبت به قسمتی که مربوط به تهران است.واقعا باید تاسف خورد از عملکرد این آقا
احمد 26 آذر 1391
امیدواریم مشکل نساجی هم مورد نظر اقایان باشد
بهروز ياسمي 26 آذر 1391
از ابتداي پيدايش وزارت طرق و شوارع (راه و شهر سازي حال) تا كنون اداره كل راه مازندران اين چنين مديري به خود نديده بود. او فقط ميخواست مدير كل بشه . به هر قيمتي كه شده. كافي كه يه سر برين اداره راه يا اداره مسكن. تمام پروژه ها يا تعطيل هستند يا نيمه تعطيل. پيمانكاران بيچاره همه ورشكست شدند. همه اينها كه گفتم اصلا اثري به این آقا نداره. به اون چه ربطي داره. تفكرش اين جوريه. ابروي پيمانكاران اصلا براش مهم نيست. معاونين اول هر صبح با ماشين اداره و يك سري همراه ميرن بيرون ماموريت(ددر) . صبحانه و نهار رو كه خوردن الكي به چنتا پيمانكار بدبخت گير ميدن و شب هم برميگردن خونه. هر روز اداره راه همين وضعه. شك داري يه روز برو خودت ميبيني. ميخواي بري پيش او يا معاوناش بگي چكام برگشت خورده ابروم رفت تورو خدا يه كاري بكنيد. مسئول دفتراشون ميگن اقاي مهندس فلاني الان جلسه دارن. نميشه. ولش كن سرتونو درد اوردم. اقا جان تو يه جمله بگم ختم كلام این اقاي اداره راه رو در اورد. بري توش خفه ميشي. حاجي جون. تورو خدا. تو رو قسم به خون همون شهيد. حرفمو بزن تو سايت. (بهروز ياسمي)
نا شناس 26 آذر 1391
آقای احمدی نژاد چه خوب می شود در خصوص ساختمان دوازده طبقه جلو مسکن مهر سوالی از مسئولین این شهرستان بکنند تا متوجه بشوند این ساختمان متعلق به چه ارگان دولتی است و به چه منظور احداث شده است زیرا این آیارتمان 12 طبقه متعلق به مسکن مهر بود که اکنون نیست و حتماً هم یک سر به خزر شهر بزند و فاجعه خزر شهر جنوبی توسط شرکت ع م ش را به واسطه حمایت مافیا را از نزدیک شاهد بشوند .
رومینا 27 آذر 1391
با تشکر از شما شمال نیوز های عزیز که کامنتهای دلسوزانه را درج می کنید لطفا این را هم درج نمایید که پروژه دو بانده کردن هراز که قتلگاه املی و بابلی ها شده است به سرعت در طرف تهران در حال پایان رسیدن می باشد که اون هم برای مناظر زیبا و دلنشین و خوش اب و هوای پلور می باشد تا تهرانی هایی که معلوم نیست با چه روشهایی سرمایه دار شده اند با لابی گری به حوزه تهران بیاورند تا در سر چشمه زندگی نخستین خواستگاه شیعی به عیش و نوش حلال و حرام با دوستان خارجی و شریک تحاریشان بپردازند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.